fredag den 24. august 2012

I morgen

Det var egentlig meningen, at der skulle være kommet et OOTD op, men har ikke haft tid til at overføre billederne og i morgen har jeg fødselsdag.
Har også brugt min tid på rengøring og gave til min tvillingesøster.
Dagen i morgen vil der komme mit fødselsdags outfit, hvad jeg har fået i gave, hvad jeg har lavet til min søster, og nogle billeder og ord. Håber at i stadig vil følge mig. Lover at der bliver meget mere seriøs blogning.
Håber i har det godt, og jeg er glade for jeres kommentarer.
- Anna

8 kommentarer:

  1. Laver du snart det indlæg?..(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kommer snart, der er bleven taget billeder, men lyset var dårligt og sådan. Og mit outfit får i ikke på, men kun hvordan tøjet ser ud :)

      Slet
    2. Kommer det så ikke snart???? XD

      Slet
    3. Jo, i dag forhåbentlig :)

      Slet
    4. Du Er Altså Virkelig Langsom Til At Skrive Det Indlæg.

      Slet
  2. Hvorfor har du slettet det indlæg med hvad du ønskede dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Halloooooooooooooo?

      Slet
    2. Det var ikke meningen at det skulle op på bloggen, men for at få det i en mail, måtte jeg lægge det op, det var en fejl. Men hvis i vil se hvad jeg ønskede mig så skriv :)

      Slet