tirsdag den 7. august 2012

LIdt info om den kommende tid

Der er kun en uge til at skolen starter igen. For mig bliver det meget anderledes.
Jeg starter i en klasse hvor vi ikke kender hinanden (bortset fra at vi har set hinanden en til tre gange og har kontakt.)
Jeg får nok mange lektier, meget andet, og nok ikke så meget tid, til at lave DIY ting & OOTD, da det tager noget tid. Dog vil jeg prøve så meget jeg kan, at i nok skal få indlæg alligevel!
Jeg mangler også tøj til DIY projekter, derfor er det lidt stille. Dog smutter jeg snart ned i genbrugsen og i gemmerne for at kigge.
Jeg har dog lavet en par slidte shorts ud af leggins, men jeg har ikke nogle billeder af forløbet med det. Så i får kun det færdige resultat af se, senere i dag.
Nu vil jeg gøre mig klar og tage til cheerleading.
Vi ses.



Bikini - outfitters nation

9 kommentarer:

  1. Laver du ikke snart et nyt indlæg? -.-'

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har du helt glemt din blog, Anna?

      Slet
  2. Jeg har bestemt ikke glemt den. Men lige her i de første uger har jeg meget travlt. Derfor har jeg ikke haft tid til at lave noget, i ville synes var spændende. Har dog fødselsdsg på lørdag, hvor der kommer nogle indlæg. Og til dig med den irriterende smiley. Forstår det udmærket godt uden sådan en smiley. Ellers kan du jo lade vær med at læse min blog. :-)
    .

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver de smiley'er jeg vil....... -.-'

      Slet
    2. Det er fint. Det kan bare være ret provokerende, og så virker det til at du hellere vil hate, hvilket er irriterende, da du er anonym, men jeg har en idé om hvem du er. Så skriv personligt til mig hvis det er. :-)

      Slet
    3. det var ikke for at hate. Laver dem bare altid. 8)

      Slet
    4. Okay. Det er helt fint. :-)

      Slet
  3. Lækker blog! -Jeg har lige en video kørende på min blog, så det ville være fedt hvis du gad og tage et kig og skrive hvad du syntes! :-)

    Knus!

    mylifebyclaudia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender faktisk din blog, og følger den også. Det er en dejlig blog. :)

      Slet