mandag den 10. september 2012

GIVEAWAY

Som i nok kan læse, sætter jeg en giveaway i gang.
JorgObé Skin Care / Copenhagen 
 har været så søde at sponsore to stk. Refreshing Scrub Mask til to af jer heldige læsere.
Jeg trækker lod når jeg når de 50 followers, hvis der går lang tid, bliver den selvfølgelig sat ned :)
For at deltage skal du 
1 lod:
- Følge min blog via gfc
- Synes godt om JorgObé Skin Care facebookside: http://www.facebook.com/jorgobe?ref=ts
2 lodder
- Følge min blog via gfc
- Synes godt om JorgObé Skin Care facebookside: http://www.facebook.com/jorgobe?ref=ts
Dele min giveaway på din blog med link og billede

 

 HUSK AT SKRIVE DIN EMAIL OG NAVN I KOMMENTAREN :)

 

5 kommentarer:

  1. Er det ikke lidt dumt, at man kun kan få 2 lodder, hvis man deler den på sin blog? Hvad med alle os der ikke har en blog? ...
    Heid Østergaard
    Heid4389@apps.vestergaardsskolen.dk eller heidiostergaard@live.dk - hihi, elsker gratis ting ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan næsten altid få et ekstra lod ved at dele en giveaway på ens blog. Sådan er det :-)

      Slet
  2. Hej ANNA
    Jeg har ingen blog så kan ikke være med i konkurrencen :( men har købt denne Jorgobe scrub maske og vil bare sige den er super lækker og anderledes, den renser godt og ens ansigt er helt frisk bagefter. Qnuz

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder skam dejligt :-)
      Vil lige sige at du godt kan deltage selvom du ikke har nogen blog :-)

      Slet
  3. Trine Lohmann Andersen
    trineandersen96@hotmail.com

    :)

    SvarSlet