onsdag den 19. september 2012

Info

Jeg ved godt at jeg bliver ved med at skrive at jeg vil være mere aktiv på bloggen.
Og  jeg vil rigtig gerne skrive hver eneste dag, men her for tiden sker der ikke så mange spændende ting. Jeg har mange lektier for, er startet til cheerleading igen og er sammen med venner og veninder.
Mine outfits er ikke noget specielt og ja.. Er rimelig idéløs.
Kunne også godt tænke mig noget mere respons på mine indlæg, men det betyder selvfølgelig også at jeg tager mig mere sammen til at blogge.
Bloggen vil nok være lidt rodet et lille styk tid. Trænger nemlig til at få den ordnet med layout, og sådan. Og så skal der nok komme flere indlæg! Stay tuned!
Og så må i virkelig gerne komme med ideer!
Der vil også komme noget op på salgsbloggen, meget snart! Sælger en seng, hvis nogle er interesseret ;)

Har modtaget min gave. Vandt i en giveaway på back to black:http://www.clara-louise.dk/
De sødeste øreringe, en lipgloss, og et sødt sødt brev.
Synes at i skal tjekke hendes blog ud! Hun er en rigtig god blogger.

Kys kys :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar